برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

صحبت‌های عجیب رسول‌پناه درباره مهدی ترابی و پرسپولیس + فیلم

  • کد خبر: ۵۵۸۸۴
  • ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
صحبت‌های عجیب رسول‌پناه درباره مهدی ترابی و پرسپولیس + فیلم
مهدی رسول پناه، مدیرعامل سابق پرسپولیس در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است در اقدامی باورنکردنی اظهارات ساختارشکنانه‌ای درباره پرسپولیس و نحوه شادی گل مهدی ترابی بیان می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی رسول پناه سه ماه قبل بود که با مصاحبه‌های کف خیابانی با برخی خبرنگاران و هواداران پرسپولیس در مورد یحیی گل محمدی و تعدادی از بازیکنان این تیم، حاشیه‌های عجیب و غریبی را به وجود آورد؛ به طوری که به دلیل این حجم از حاشیه‌های شدید، از سمت سرپرستی باشگاه استعفا کرد. درحالی که همه منتظر بودند دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشد، به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه انتخاب شد.

بعد از مصاحبه طوفانی یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان بعد از دربی ۹۴ علیه مهدی رسول پناه و هشدار به وزیر ورزش بابت برکناری این فرد و سکوت وزارت ورزش و جوانان در این خصوص، در ۲۴ ساعت گذشته فیلمی از مهدی رسول پناه منتشر شده که در جمعی، درباره نحوه شادی مهدی ترابی سخنانی موهن و ساختارشکن را اظهار داشته بود. این صحبت‌ها موجی از انتقاد‌ها را به دنبال داشته که چنین شخصی چگونه همچنان بر مسند تکیه زده است.
 
 

اظهارات باورنکردنی و ساختارشکنانه مدیرعامل سابق پرسپولیس

تعداد بازدید : 7290
 

شادی گل مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس

صحبت‌های عجیب رسول‌پناه درباره مهدی ترابی و پرسپولیس + فیلم

با توجه به این اظهارات، وزارت ورزش و جوانان و در راس آن مسعود سلطانی فر وزیر ورزش باید اقدام فوری و قاطع بابت برکناری چنین شخصی داشته باشند. هم اکنون، مطالبه عمومی بر برخورد وجود دارد که سلطانی فر بایستی در این راستا اقدام کند.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->